Witajcie w ten uroczy, świąteczny dzionek!♥ Co prawda śniegu zabrakło, jak co roku, ale to już dziś! Wigilia! Wróciłam do domku z Warsza...

Wesołych Świąt!♥

12/24/2017 12:27:00 PM 4 Comments


Witajcie w ten uroczy, świąteczny dzionek!♥ Co prawda śniegu zabrakło, jak co roku, ale to już dziś! Wigilia! Wróciłam do domku z Warszawy w czwartek, zaraz po szkolnej wigilii i ledwo co zdążyłam na swój pociąg! Ale za to ciężko opisać, jak mi się twarz cieszyła, gdy słyszałam wyczytywanie mojej stacji i widziałam za oknem znajomy krajobraz! :D A jak wspaniale było się przejść pieszo z peronu do domku! Wtedy padał śnieg! Bajeczna sceneria♥ Potem posprzątałam swój śmietniskowy pokój (hehe) i udekorowałam go - brzmi wspaniale :) Ajjjj, jak ja kocham lampeczki rozwieszone tu i ówdzie! ^_^ A wczoraj na szybko ogarnęłyśmy z Siostrem pierniki! No i bomba! :)
Znalezione obrazy dla zapytania christmas gif

(tak w ogóle, to jestem pobłogosławiona przez nową muzykę: album i świąteczny kawałek P!ATD i nowa piosenka Melanie M.♥♥♥)
Wiecie, kto będzie gwiazdą dzisiejszego posta? Karmen! Jeszcze chyba jej tu nie było! Ale to właśnie ona musi pojawić się w świątecznym poście, bo ma urodziny! I to chyba już PIĄTE! Wow, jak to wszystko leci - moje lalki się starzeją, haha ;)
Dyńka występuje w starych ciuszkach, ale wyposażyłam ją w nowo-zrobione laseczki cukrowe (to pocięte spinacze biurowe!), berło laseczkowe (zrobione z plastikowej, twardej słomki i koralików) oraz przeurocze miniaturowe saneczki(które rodzice kupili mi specjalnie z myślą o Dyńkogłowach!♥) :)
Trochę prezentujemy również dioramkę, bo usiadłam do niej w tym roku, sprzątnęłam całkowicie i ustroiłam! :) No i widać nowy, duży, zamykany regał-witrynkę! To pudełeczko na herbatkę kupione latem :) Zeszlifowałam, zmyłam z boku napis 'tea' i mam śliczny mebelek - a jaki pojemny! :}
Na stole, jak przystało - pierrrrogi! I dużo słodkości! :)
Oprócz starych dekoracji, mamy nowość! Butelki wina przywiezione z Chorwacji ;) Są super :)
Jak wiadomo, Karmen to wieczne dziecko, więc na saneczkach posadziła swoje zabawki :D
Hihi, laseczki przy buciczkach ^u^


Oprócz świątecznej Karmenki, mam jeszcze do pokazania piękną, elegancką Audrey, ale to kiedy indziej! Może na Sylwestra? Ma piękną suknię! Abigail niestety, została w W-wie.
Dziergankowe ciuszki to oczywiście dzieło Mamy, a misio to twór Gabrysi
Już nie przedłużam i pozostawiam Was z fotkami i życzeniami :)))



W końcu pora na coroczne rymowane życzonka ode mnie:

Żebyście radością się rozpromienili,
Doznali świątecznego czaru,
W zdrówku 100 lat żyli
I powodzenia mieli bez umiaru!
Smakowitych na stole łakoci,
Podarunków udanych,
Mnóstwa szczerej dobroci,
Kolęd na cały głos zaśpiewanych,
Życzę uśmiechów i miłości,
Pasji, motywacji, mnóstwa gości!
~
Natatek
WESOŁYCH ŚWIĄT LUDKI! :)


Znalezione obrazy dla zapytania feliz navidad gif
*hahah, SI!*
100 latek Karmenisko!

4 komentarze:

  1. Najlepsze życzenia dla przeuroczej Karmenki. Wygląda bosko! Nie mogę się na nią napatrzeć. Zdjęcia cudne, Karmenka przeurocza i co tu więcej chcieć. Zakochałam się w niej! <3
    Wesołych świąt, choć pewnie spotkamy się u mnie na blogu, bo zaraz postaram się zabrać do pisania.
    Do zobaczenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, dziękujemy, pozdrawiamy świątecznie!!! <3

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Ojejku jestem w szoku ile szczegółów jest w Twoim lalkowym świecie <3 I tyle świątecznych akcentów, że szok! <3 Sama planuję dioramę i jak tylko wymienię stoli w pokoju to stary będzie idealnym stelażem *w* Nie mogę się doczekać <3 No nic, czekam na nowego posta, Twoja panna jest przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń