♣ Techniczna notka: mój darmowy program do obróbki zdjęć stał się płatny, więc musiałam poszukać nowego. Dlatego design zdjęć tytułowych ...

Południca

10/15/2017 07:18:00 PM 4 Comments


Techniczna notka: mój darmowy program do obróbki zdjęć stał się płatny, więc musiałam poszukać nowego. Dlatego design zdjęć tytułowych zmienił się odrobinkę. I nawet wyszłam na tym lepiej, uważam ;)

Karamba! Ja nie wiem, jak to się dzieje - na tym blogu ciągle poruszam temat czasoprzestrzeni, ale to po prostu wymaga omówienia. Bo ten czas leci jak skurczybyk, dzieje się milion rzeczy, robię, co mogę i wciąż mi tego czasu brakuje! Brakuje na wszystko. Czas mnie pożera. Albo to ja pożeram czas. Już nie wiem!
Avedon - Guillem -1991
Właśnie zjadłam pizzę od Włocha z dołu. Kocham go!
A ogółem to jestem nawet szczęśliwym człowiekiem :D Jak to mówimy w szkole: 'Życie jest piękne!'.
• Biorę udział w Inktoberze! Maj był miesiącem syrenek, a październik jest miesiącem tuszu! Super sprawa, bo mamy klasową grupkę osób startujących w 'challengu' i wspieramy się nawzajem :)))
• Z powyższej okazji wybraliśmy się na grupowe rysowanie przy kawie do Starbucksa! :} Było przeuroczo i mega twórczo, musimy to powtórzyć! Ciężko mi było wybrać jakieś zdjęcie, na którym jestem sama (bo nie chciałabym publikować cudzych twarzy na prawo i lewo), więc wstawiam o takie:
Zdjęcie
Mam nadzieję, że to nie problem i ujęci w tle kolega i koleżanka nie będą mieli nic przeciwko temu :P 
• Dwa razy musiałam iść do szkoły w sobotę(!) na zajęcia przyrodnicze z projektu unijnego. Trochę to upierdliwa sprawa, ale przynajmniej było zabawnie :"D
• Co drugi dzień nagrywam coś na ukulele i wstawiam na instastory! Robię to naprzemiennie z kolegą z klasy, który też jest 'ukulelistą'(i widnieje na powyższym zdjęciu), haha :)To ekstra opcja, bo wspieramy nawzajem swoją twórczość muzyczną i grając tak często, doskonalimy swoje umiejętności :D To wszystko brzmi kosmicznie kreatywnie! 
• No i znowu głupio mi wstawić zdjęcie z ludźmi! A koleżanka zaprosiła naszą grupkę do 'Bułkę przez Bibułkę' z okazji swoich urodzin! Było super!♥ Cieszę się, że mam taki swój squad. Naprawdę, nie tylko ja, parę innych osób mówi to samo: 'Nigdy nie miałam TAKICH znajomych'! Serio się zintegrowaliśmy i mam nadzieję, że utrzymamy takie sympatyczne relacje jak najdłużej :) 
Zdjęcie
*uznajmy,że tu widać mało twarzy*

Jutro idziemy na wystawę, którą kazała nam obejrzeć nauczycielka od rysunku i malarstwa - cóż za miastowe życie! ;)
Dobra, ja tu trele morele jak zawsze, a obiecałam, że w tym poście zdjęcia będą ładne. No i będą!
Powrót do wakacji, hej-ho!
Mój Google+ pokazuje, że było to 7 tygodni temu, co nie brzmi aż tak strasznie odlegle! :o
Tego pięknego dnia MIAŁAM czas! I to na dużo rzeczy! Nagrałam film w poprzedniego wpisu, zrobiłam makijaż, postrzelałam z łuku i [moment kluczowy]pojechałam na sesję z Kubą i Krzysiem! A potem nawet zjedliśmy coś razem :D Mam nadzieję, że uda mi się tu kiedyś opublikować zdjęcia Krzysia, które mu zrobiłam, bo wyglądają jak z jakiegoś magazynu ^_^ Nadal wszystkich nie obrobiłam, bo jest ich dzika horda! Natomiast ozdobą tego wpisu będą fotki, które wspaniały Krzysztof zrobił mi! :) 
Backstage łołoło:
Zdjęcie
Trochę wytłumaczę tytuł.
Klimaty zdjęć, ciepłe, letnie słońce i to pole totalnie kojarzą mi się ze słowiańskimi demonami - południcami! Kocham to. W ogóle uwielbiam wierzenia słowiańskie, bestiariusze i takie tam inne dziwy.
Zapraszam na zdjęcia :}
 Postanowiłam je obrobić i nadać im trochę analogowy charakter, są więc bardzo żółte i dość specyficzne :] O, a propos fotografii analogowej! Wygrzebałam z szafki analogową lustrzankę! Muszę poszukać w necie baterii do niej! :)


 Jestem zakochana w scenerii i w tych ujęciach. Są przecudowne <3


 No i w końcu mogłam usiąść w środku pustego pola, rozpuścić włosy i poczuć się magicznie. Pięknie to wspominam :)))
 Z tego, co pamiętam, to to była ulubiona fotka Krzysia ;)
A tę wolę ja ;)

 Tu mnie nawiedziło i napawam się słońcem. Albo z demonicznymi zamiarami czekam na nieszczęśnika, który na to pole trafi ;)
No i jako hołd dla mojego fotografa, zdjęcie nas razem, które cyknął Kuba♥ Oto wspaniali my na polu :)
Pozdrawiamy pana, który z oddali krzyczał coś zawzięcie. Chyba do nas. Może pole było jego. A my powytaczaliśmy w nim kręgi jak UFO. Przepraszamy, jeżeli tak było, proszę Pana.

I inne moje zdjęcie, w trochę innym klimacie. Tu już nie jestem południcą. Ewentualnie jakimś leśnym duszkiem lub nimfą ^u^ I top modelką, wiadomo :P
FOT. Krzysztof Bąkowski
Boskie! Dziękuję!♥
Jeżeli chodzi o fotografię, to oczywiście brakuje mi czasu, a z chęcią wyskoczyłabym do jakiegoś parku na zwyczajne, codzienne zdjęcia. Natomiast mam plany! Za dwa tygodnie planujemy pojechać z koleżanką na sesję w stylu retro! To będzie ciekawe wyzwanie/doświadczenie :] To z serii JA-FOTOGRAF, a z serii JA-MODELKA - może wyjdzie mi stanąć przed obiektywem koleżanki, która bardzo dobrze zna się na rzeczy! To też może być ciekawe, tylko oby wyszło! 
Z tego, co tu piszę, wynika, że się nie obijam, ale w rzeczywistości, to nie wiem, jak to jest :P
Powinnam pouczyć się historii. O zgrozo! D:
IBM Coffee Machine?
I w zeszłym roku, i w tym roku, razem z nastaniem jesieni pojawia się u mnie gorąca chęć podróży. Wyjechania gdzieś i robienia zdjęć, palenia ognisk i takie prostego cieszenia się czasem.
CZASEM. Znowu on.
Spadam, bo mi go zbraknie całkowicie!
HEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII




4 komentarze:

  1. Jestem zakochana w tych zdjęciach! <3
    Ps. Nie martw się! Mi też jakoś tego czasu braknie =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3<3<3
      Jakaś masakra, czas przepływa mi przez palce!

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, modelka i model- BOMBA!!!!

    OdpowiedzUsuń